måndag 26 oktober 2009

Lördag 24 oktober EFIT

Äntligen har jag fått tummen ur.... och är med på en EFIT igen. Jag vill varna känsliga tittare för bildkvalitén. Eftersom jag var iväg på match och galej ville jag inte ta med mig stora kameran.

00.00 Dizel och jag tittar på film på tv-program på datorn.

01.00 Tittar på Grey´s.
02.00 Dags att borsta tänderna och sen krypa till sängs.
09.00 Tar en snabb macka innan vi ska ner och kratta löv på gården.
10.00 Lövkorgarna redo att fyllas igen.
11.00 Är på Öb och handlar lite.

12.00 Nu ska jag iväg ner till samlingen för att spela match.

13.00 Tejpning av tumme.

14.00 Matchen slutade med vinst.
Nu är det dags att börja ladda inför kvällen.

15.00 Är ute och kör en sväng.

16.00 Redo för att äta middag
med jobbarkompisarna.

17.00 Vi äter supergod kyckling
på Star Lounge

18.00 Vi står utanför jobbet
och väntar på bussen som ska ta oss till Strägnäs.

19.00 Snart är vi framme.

20.00 Showen börjar och kamerorna rullar igång.

21.00 Juryn

22.00 Karin och jag

23.00 Kvällens eventband efter showen - Larz Kristerz.
Det fick bli alla bilder för denna gång. Min kväll fortsatte sedan
på Joar Blå där Björn Rosenström stod för underhållningen.
Tack för mig

4 kommentarer:

ulrica sa...

Hihi, i min upplösning på datorerna så blir bilderna pyttesmå men jag ser ju i alla fall vad som händer :).

Hoppas ni hade kul på dansbandskampen.

kram Ulrica

Annelie sa...

Hos mig är de pyttesmå också, men även jag ser på ett ungefär vad de föreställer.

Jag tog de 3 första bilderna och sen fick kameran ligga i väskan. SÅ det får bli nästa EFIT istället.

KRAM

~:Johanna:~ sa...

På min skärm är bilderna typ 6x6 cm. Jag valde minibilder pga av bildkvalitén.

Maria sa...

Vad kul att få vara med på din dag.
Hoppas du hade en trevlig kväll.

Kram Maria