lördag 16 januari 2010

EFIT

9.00 Dagen börjar med en titt på bokapasset.se för att se om det finns någon plats ledig till Boxpasset på gymet. Jag har turen att knipa den sista platsen.
9.55 Dags att dra på sig skorna för ett riktigt mördarpass med Eliz.

11.20 75 minuter har nu passerat och jag är helt slut. Men detta är en riktigt skön start på dagen.


12.00 Jag går hemåt för att göra mig ordning för resten av dagens händelser.

13.00 Nyduschad.

14.00 Är på Bertils jobb och väntar på att vi ska åka iväg till Karlstad.

15.00 Bilfärden har börjat och vi styr mot Karlstad. Vi ska hämta våra ringar som äntligen blivit klara.

16.00 Bil....

17-18 Vi är hemma hos K och J och jag har lämnat kvar kameran i bilen.
19.00 Dags att åka hemåt igen.
Det blev inga fler bilder den här gången. Min kväll slutade med fest tillsammans med 3 tjejkompisar och sedan utgång på BM i Västerås.
På återseende.
Kram

Inga kommentarer: