lördag 15 maj 2010

Spillbitar

Som ni vet har jag nämnt att jag ska använda mer av mina spillbitar samt göra fler kort utan "pluttinuttiga" motiv. Jag tycker att jag har lycktas rätt så bra med det.

Igårkväll fick jag för mig att färglägga några motiv och det är ju jätteroligt! Så det blev 3 kort, ett rosa, ett lila och ett ljusblått. Bilder kommer inom kort. Jag gjorde även 3 kort utan motiv.
Jag passade även på att rensa bort alla flaskor med blommor. De fick bli sorterade i zippåsar istället. Nu tar de mindre plats + att de är lättare att ta med sig när de sitter på min stora ring med alla andra blommor. Ha en jättebra helg.

Kram Johanna

2 kommentarer:

Anette sa...

Använda spillbitar är något jag också borde ta tag i. Och använda blommor jag har.
Blom-projektet tog jag tag i på vår träff nu i maj. Tror aldrig jag använt så mykcet blommor som då...
Så, nästa gång får jag väl ta tag i pappret ;o)
Vore kul att göra av med ALLT man har och börja om på nytt ;o)


Kram

Anna sa...

Visst är det skönt att sortera upp alla blommor i zip-påsar.
Min fina mamma hjälpte mig med det i sommeras.

Stor Kram