tisdag 17 maj 2011

Nyheter på pysselfronten!

För några veckor sen var jag på träff i Morkarla. Det var såå roligt. Jag fick ju lite gjort åxå vilket jag inte hade räknat med innan. Eftersom jag har haft ganska ont i ryggen under min graviditet så har tiden i pysselrummet blivit ganska liten.
På lördagkvällen när hÄnglar-Marie åkte hem fik hon bestämma ett tävlingstema för oss som sov kvar. BRUNT - sa hon¨, så då var det bara att plocka fram sina bruna papper och börja skapa. Så här blev mitt bidrag. Jag hade turen att bli en av 5 att hamna på första plats.

Detta underbara kit vann jag. Ha det så bra tills nästa gång.

// Johanna

3 kommentarer:

Camillha sa...

Jättefina kort och grattis till vinsten. Kul att träffa dej den lilla stunden du var på pysselträffen i lördags. Kram

Anette sa...

Många fina kort hann du med under ditt besök i Morkarla.
Och det bruna kortet blev såååå underbart fint :)

Ser att du använt text-hörnstämplarna som anna och Jessica gjort. Väldans fina tycker jag, funderar på att beställa hem nån eller några faktiskt, då de är väldigt användbara... Man beställde via mail eller hur va det?


Kram
Anette

Ps. Hoppas ni har det bra och njuter av varandra, du och Agnes ♥

ulrica sa...

Kanonfina kort du gjorde, trots ryggont :)

KRAM