lördag 29 oktober 2011

Ett foto i timmen.





9.00 Idag är det EFIT å jag tänkte att jag skulle vara med idag.

10.00 Vi ligger fortfarande kvar i sängen och drar oss.









13.00 Vi är i Tillinge kyrka och ska delta på Signes dop.














16.00 Vi lämnar dopfikat och åker vidare till Elsa som har ettårskalas idag.















17.30 Nu har vi uppvaktat ettåringen åxå. Nu ska vi hem och lägga Agnes en stund innan vi ska till Elin å Peter på middag.















18.30 Agnes har just ätit upp gröten. Nu åker vi till dagens sista kalas.
















19.00 Vi sitter och pratar en massa och jag missar att fotografera.


20.00 Barnen leker förfullt. Strax blir det middag.
















Ha en jättebra dag, det tänker nämligen jag ha.






6 kommentarer:

annelie sa...

Tack för påminnelsen!
Jag ska försöka hänga på.

Kram

Efwa - Medea sa...

Vad vackert det ser ut i din trädgård!

Majsan sa...

Tittar in och säger Hej! Återkommer under dagen :)

Annika sa...

Godmorgon, happy EFIT day :-)

Ariella sa...

Hej!
Kikar förbi och åtkommer senare igen.

Anette sa...

Ja idag är det EFIT. Så längesedan jag va med så jag hakar oxå på idag. Är ju ändå ledig :)

Kram
Anette