söndag 20 november 2011

EFIT

18.07 Så var vi hemma. Nu blir det soffan resten av kvällen. Därför får detta bli min sista bild för dagen. Tack för att du kikade in.















17.07 Tur att jag slipper sitta bakom ratten när det är sånt här rusk.















16.07 Agnes åker vagn här åxå.















15.07 Det var dags för Agnes att äta mellis när vi kom fram så vi passade på att fika lite vi med.






















14.07 Betalt å klart!! Vidare till nästa butik, Lager 157 i Hälleforsnäs.
















13.07 Det är några plagg att gå igenom.















Bonusbild. Agnes åker vagn.
















12.07 Vi har ätit lunch och nu är det dags att shoppa så det ryker. Det är ju inte jag som ska betala idag nämligen :)















11.07 Det är ett perfekt shoppingväder idag.















10.07 Nu är vi påväg till Vingåker.















9.07 Dags att sminka sig lite innan vi ska iväg på dagens shoppingrunda.














Idag är det dags igen. Eftersom jag kommer va borta hela dagen så får ni som vill se mina bilder ikväll.

9 kommentarer:

Majsan sa...

Jag kikar in och säger Hej! Hoppas Din dag blir härlig. Jag återkommer i kväll.

thinki.se sa...

Åh spännande!

Nett sa...

Hoppas att du får en fin dag återkommer till kvällen :)

Marianne sa...

Kommer tillbaka lite senare.

Majsan sa...

Hej igen.. Så det blev shopping för Din och familjens del idag :) Hoppas ni blev nöjda med inköpen.

Ariella sa...

Hej!
Mysigt med en shoppingdag :)
Ses!

Karin sa...

Hej, kikar in på din dag. Gillar inte heller att köra bil i regn och rusk, framför allt inte när det är mörkt... =)

Sofia sa...

Kollar in din dag; härligt att få shoppa en massa :-)

Malin sa...

Åh, jag vill också shoppa en massa!
Kram Malin