söndag 2 december 2012

Otroligt saknad.

Igår kom vi hem igen efter två sköna semesterveckor i Thailand.
Vi blev hämtade av svärfar på flygplatsen å a slutade med en fika innan vi åkte hem.
När vi hade fikat klart fick vi höra att vår älskade Dizel blivit påkörd av en bil den 23/11.

Det var väldigt konstigt att komma hem och bli mött av en katt. Dizel har ju alltid varit den som kommit fram först när vi vart borta länge.

Min syster hade fixat med ett foto, blommor och ett jättefint kort på byrån hemma i hallen.

Jag vet inte om jag riktigt har fattat att det är på riktigt, snart så står han nog där på trappan å krafsar för att han vill komma in...men nej...det är slut med det nu.

Vi saknar dig otroligt mycket Dizel. Hoppas du får det bra i djurhimlen och att Seb å Izor tar väl hand om dig.

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Så sorgligt! Som djurägare blir jag alltid tårögd när våra vänner rycks ifrån oss! Förstår att det känns tomt. STOR kram!

Annelie sa...

Jag är så ledsen för er skull. Förstår att det är mycket jobbigt och att det känns tomt.
Kramar

Ulrica - Hus no. 30 sa...

Usch, nu gråter jag :(. Finaste Dizel <3