tisdag 12 juli 2016

22-24 april. Oj vilken helg...

Det blev nåt fel i publiceringen av detta inlägg tidigare, därav kommer det nu i juli istället. 

Å den är inte slut än!! 

Igår va Bertil och jag i Stockholm med Elin å Peter. Det va äntligen dags för Mammamia the party på Tyrol. Maten va jättegod å underhållningen jättebra! 

Efter att vi hämtat barnen hos mamma på förmiddagen så åkte vi på kalas. William fyller 1 idag och Vincent fyllde 3 år för några veckor sen. 

Efter kalaset jobbade jag på företagsmässan. Det va jättetrevligt. Tyvärr hann jag inte gå runt själv, men jag tar det nästa år istället. När mässan hade stängt och vi hade plockat ihop allt mötte jag Bertil och barnen vid Tivolit. 
Om det inte hade kommit en störtskur hade vi nog vart kvar där än. Lucas älskar verkligen att åka karuseller. 

Imorgon väntar ytterligare en dag fylld med trevligheter. Agnes ska ha kalas för dagiskompisarna. 

Kram å go natt

Inga kommentarer: