torsdag 13 april 2017

En påskhelg i husvagnen

Igårkväll efter att jag hade jobbat klart åkte vi upp till Säfsen. 

Idag har vi vart i skidbacken hela dagen. Jag har fått åka jättemycket skidor. På eftermiddagen va Bertil kvar i husvagnen med Lucas så då åkte Sara å jag skidor med våra tjejer. Det va jättemysigt. 


Solen kikade fram lite på oss idag när vi åt lunch. Det va så skönt. 
Som synes på bilden så har vi lite påskstämning hos oss också. Tänkte att det va på tiden att granen fick flytta ut i skogen igen. 

När skiddagen va slut drog jag på mig löparkläderna å sprang en sväng på ca 35-40 min. Det va en mjuk skogsväg så det va tungt. Tyvärr dog telefonen så jag fick ingen exakt statistik. 

Ikväll e jag helt slut så det blir en lugn kväll i soffan framför tv'n. 

Kram på er 💕

Inga kommentarer: