torsdag 18 maj 2017

Förskolans dag

18 maj. 
Idag va det sommarfest på dagis. Vi passade samtidigt på att tacka av fröknarna som haft hand om femårsgruppen och fröknarna på älgen. 
Jag kan inte riktigt förstå att Agnes börjar i förskoleklass till hösten. Åren har gått så fort. Men ändå tror jag att hon är såå redo för skolan nu. 


Efter sommarfesten åkte vi in och åt på Max. När vi kom hem igen planterade jag lite blommor och barnen lekte. 
Det va en så skön kväll, vindstilla soligt och runt 16 grader. Hoppas att värmen stannar kvar hos oss nu 😊

I helgen bär det av till Göteborg igen för mitt andra Göteborgsvarv. I år är det jag Jenny Frida och Lina som ska springa. 
Ska bli spännande att se om jag kan slå min tid från förra året. 

Ska försöka uppdatera lite i helgen. 

Kram på er

Inga kommentarer: