lördag 29 december 2007

~Pysseldag~

Idag har det var pyssel en hel del timmar. Ulrica hade ordnat så att vi fick sitta på hennes jobb å pyssla hela dagen. Vi var 11 stycken.



Vi började dagen med ett shoppingbesök hos Mians Scrap o Design.
Jag handlade lite nytt:


Därefter var det bara att sätta igång med skapandet. Jag hade förberett en del som jag färdigställde under dagen.


Mellan 13-16 var jag iväg till Grillby för att spela handboll. Vi hade träningsmatch å det kändes kul att träffa alla. Men oj så jobbigt det var. Jag konstaterade återigen att nånting måste göras åt konditionen. Det händer visst inte nåt med den om man bara tänker att man ska göra något. Det ska inte bli nåt nyårslöfte, det måste göras utan löfte.

Det kommer garanterat att bli fler pysselträffar, så om ni är intresserade av att få info nästa gång vi ska träffas så är det bara att ni skriver ett inlägg till mig så kan jag maila info.
Hoppas att ni får ett bra avslut på året.
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara kort du skapade!!!
Stor KRAM

Anonym sa...

Kan inte göra annat än hålla med föregående inlägg. Korten är jättefina. Blev genast inspirerad att ägna hela första dagen av det nya året åt pyssel... (förutom att jag måste till tvättstugan också) Det där med konditioner vet jag precis vad du pratar om. För mig är det likadant. Men jag har också bestämt att nu får det vara nog! Här ska fixas kondition. Undrar om man kan hitta nån för en liten slant på tradera? ;o) Gott nytt år!