söndag 16 mars 2008

Helgens nya kort.

Igår förberedda jag även för några kort som jag tog med mig till Mians scrapclub idag. Eftersom jag skulle iväg och spela handboll så kunde jag inte stanna så länge. Då är det perfekt när man har små halvfärdiga kit att ta med sig.

För er som vet hur nervös jag var inför handbollsmatchen idag, vi vann med 21-11 och kom då 3:a i serien. Skönt. Men usch så nervös jag var innan!!

Ulrica glömde sin väska med Cuttlebugen och alla dies, så jag passade på att låna en BKdie med fina blommor. På diesen var det blommor i flera olika storlekar. Ska nog ta å kika om jag hittar den nån stans.
Dessa två kort är i storleken 8x6 cm
Detta blåa papper kommer från Maja Design, det är underbart.

Jag tycker att jag fått in snitsen nu på att fylla på mitt kort lager. Imorgon ska jag åka ut till Örsundbro för att lämna en del påskkort.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj så många finfina kort! Vad duktig du är!
Ser ut som ni har haft en kul kväll också ;0)

Anonym sa...

Oj, va mycket fina kort. Själv har jag legat lågt vad gäller pysslande. Tiden räcker inte till när man har en tenta stundande. Men idag ska jag nog färglägga lite stämpelmotiv i alla fall...

Ha det bra!

Anonym sa...

Helt underbara Johanna-kort :o). Jag blir alltid lika imponerad!

Igår när du åkt hem satte jag mig en stund och monterade ihop blommorna jag skurit ut med sillen, och de blev faktiskt superduperfina, så ikväll ska jag städa resten av huset och sen ska jag göra kort för fulla muggar!

KRAMAR

Anonym sa...

en väldans massa underbara kort du har skapat. jättefina! om posten sköter sig så kommer din PIF vinst idag.

ha det gott!!

kram Lise-Lott

Anonym sa...

Oj så mycket fint det fanns här i din blogg. Komer görna hit fler gånger. Fick massor med inspiration.

Jenny sa...

Hej, hej! Ja det var kul att ses igår. Var ju första gången för mig också, men det ska nog bli fler gånger! Fina kort du har fått till, ett helt gäng! Ni verkar ha haft en härlig lördag också :) . Kul att ni vann matchen, grattis! Ha det bra!