onsdag 19 december 2007

Lite nya kort och dags för pysselträff.

Här kommer årets sista julkort. De två översta hade min mamma beställt.
Kortet med hunden på ska hon skicka till hunduppfödaren. Hunden är en stämpel designad av Lotta R. Hennes hundar kommer från samma Kennel som mammas å pappas hund. Passande va?!

Det har blivit några blå julkort i år. Det har ju funnits så mycket fina snöflingspapper att göra kort av, så då fick det bli blått.


Fick beställning på två grattiskort från en på min gamla praktikplats. Det var bra med ett litet avbrott från julkortstillverkningen. Jag ska sortera bort julpapprens och lägga de i en egen plastficka till nästa år. Nu är det ju dags att börja med vårens kort, alla hjärtansdag, morsdag å påsk. Kanske det hinns med nåt sånt kort ikväll åxå.


Ikväll ska jag hem till Ulrica på pysselträff. Det ska bli riktigt trevligt. Snacka skit med vännerna å pyssla, kan det bli bättre?
Jag ska fixa med två små fotoalbum som mormor och morbror ska få i julklapp.

Återkommer imorgon med lite bilder från ikväll.

Ha en bra dag.

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen! Härligt med semesterbilderna från Thailand. Vill också dit! Läste att du vill till Alperna. Jag ska dit (Österrike) i januari, fick resan av jobbarkompisarna ;o) Ska bli spännande, har aldrig varit där.
Håller med dej om julkorten, mycket blått vill man göra när man hittar snöflingemönstrade papper... Näe, dags att återgå till pysslandet!

Anonym sa...

Hej igen! Jag vet inte vart i Ö-rike faktiskt. Vet bara att det som ingår är lifkort för en vecka, resa tur/retur, mat och boende... Min mejl, självklart, här kommer den: anette.johansson20@comhem.se
Usch, måste till jobbet nu. Men vi hörs snart igen