söndag 25 januari 2009

Pysselträff i Enköping

I lördags var det återigen dags för en underbar pysselträff. Man inte med att pyssla så mycket när man är med och anordnar en träff, men jag lyckades allafall göra 4 kort. Mina bilder från träffen kommer inom kort i min blogg och inne på Enköpings Pysselbloggen.

Tack snälla Anette för att jag fick inviga din nya stämpel från Mazzarin. Kika gärna in i Enköpings Pysselbloggen för att se bilderna från träffen och när det är dags för nästa träff i gen. För den vill du väl inte missa :)
Kika in snart igen för jag har massor att ta igen.
Kram Johanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen titta! En uppdatering *retas*
Jättefina kort!
Ängeln är superfin verkligen!

Ses på måndag! *längtar*

Anonym sa...

Åh, kortet med ängeln blev ju superfint!
Har fortfarande inte vågat prova *rodnar*, men på måndag får jag min "vintage photo"-dyna så måste jag testa.

Ser frame mot att se bilder...

Kram
/Anette

Anonym sa...

Tackar för i lördags!Hur länge satt ni kvar?

När jag ser dina fina kort så kan jag bara inte låta bli att åter ömka detta stackars lilla försvarslösa barn... Nå- "it takes alla sorts to make a world". Nu var jag stygg- hoppas att lillens föräldrar inte läser din blogg....
Håller på att sortera mina papper i färgordning- så är det när man inte har inspiration...
Må så gott hälsar Suss

Anonym sa...

4 kort är väl inte lite, tycker jag. Och kortet du våndades lite med blev ju jätte bra.
Ha det gott!!
Kram Anna