torsdag 4 juni 2009

Fotopromenad i kvällsolen...

I måndagskväll efter middagen bestämde jag att jag skulle ut på en liten fototur. Jag ringde till mamma och frågade om hon vill följa med. Hon var ut och gick med pappa och Gibzon (deras hund) men hon avbröt den promenaden för att följa med mig.
Om du bor i Enköping så kan jag verkligen rekomendera ett besöka vid kolonilotterna på Gröngarn, de är som små paradis. Många vackar blommor.

Blåklint Prästkragar
Okänd
Kärringtand
Smultron
Maskros

Den ljuvliga syrenen.
Jag ska snart ta tag i Mikaelas photoshopkurs som jag gick i januari. Det börjar bli dags för det nu tycker jag. De bilderna som jag visat i detta inlägg är direkt från kameran och sen minskade till rätt storlek.
I helgen ska jag ner till Mottala och cykla tjejvättern med min svägerska för 7:e året irad. Håll tummarna för att solen skiner på oss och att vindarna inte blåser.
Nästa vecka ska jag uppdatera Enköpings Pysselblogg med bilder från den 23 maj samt min egen blogg med lite nya kort som jag gjort.
Kram och trevlig helg

5 kommentarer:

Ulrica sa...

Titta titta... nu börjar bilderna se fantastiskt bra ut :).. lite redigering på dessa så ska du se att du kommer märka ännu mer skillnad!!

Heja heja... fler foton i bloggen :).. jippie!

Lycka till på cykeln i morgon. Jag håller alla tummar för att väder och vind är på din sida och att ni får en rolig dag.

Stor KRAM

Maria sa...

Vilka fina blommor :)

Kram Maria

Lotta sa...

Åh vilka härliga foton....bara älskar närbilder på blommor....önskar jag hade ett bättre macro så jag kunde ta riiiiktigt närbilder:)

Ylwa sa...

Ljuvliga sommarblomster gumman!!
*kram*
Ylwa

Christer sa...

Jättefina bilder,bilden på Blåklinten blev en favorit.
Ha det så bra.
Hälsningar Christer.