söndag 21 juni 2009

På onsdag är det äntligen dags.....

Ja, nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker till Norge. Klockan 04.00 på onsdag ska jag hämta upp Ulrica och sen bär det av till Köping för att hämta Maria. Packlistan är skriven och jag hade tänkt börja plocka fram lite smått ikväll. Det är ju ingen solsemester vi ska på direkt så det blir lite annat som ska med nu.




I torsdags var jag iväg till Hälla och hittade ett par kängor. Änltigen!!


De stod alldeles ensmamma på reabordet, 1045 kronor. Gore-Tex, rätt så snygga och de sitter klockrent på foten. Vi träffade även på mamma och pappa när vi var där. De hade köpt en liten fältflora till mig, så vi vet vad vi stöter på för blommor ute i naturen.

Jag tror fortfarande inte att jag har fattat att vi äntligen ska dit nu.

Nu ska jag göra mig klar inför en toppendag hos Annelie med familj.

Kram

// Johanna

5 kommentarer:

Ann sa...

Önskar er en trevlig resa till Norge. Hoppas att ni får fint väder.
Kram Anna

Linda sa...

Hoppas att ni får en trevlig resa!!!
Själv drar man till Borlänge på Peace and Love festivalen på torsdag, systrarna Enström ska rocka loss =)
Ha det toppen!
KRAM

Annelie sa...

Är helt övertygad om att ni får en fantastisk resa tillsammans! Ser fram emot att få se massor av underbara bilder. Kanske i biorummet på stora skärmen?!

Jag håller tummarna för fint och soligt väder. Och aknske lite fina moln ;-)

KRAMAR

Emmie sa...

hej! vad kul att du kikade på mina bilder=) jag bor i stranda och på prislistan vi har här står det 121:-/vuxen men det gällde fram till den 19 juni och sedan från augusti igen. Så det ser ut som att det är andra priser i juli.. vet inte vad dock? kika på www.fjord1.no så hittar du säkert. Hoppas ni får bra väder när ni kommer hit..kan garantera att det är bland de finaste platserna på jorden=) åk över trollstigen om ni har möjlighet. mvh emmie

Maria sa...

Nu har jag börjat räkna timmarna :)
Prickar av på listan så att jag inte ska glömma något, myggmedel är klart ska nu bara köpa lite plåster så är vi nog väl förberedda.

Kram Maria