söndag 1 januari 2012

Köket dag 7 - nytt år

Så har det blivit den 1:a januari 2012. Hoppas inte att det här året rusar fram lika fort som 2011.

Det var så fint ute imorse när jag tittade ut.
Senare på dagen kom det snö, men tyvärr var det av den töiga modellen.


Det går framåt med köket. Det är jätteroligt nu när man verkligen ser ett slut på det hela. Jag var lite orolig ett tag när vi hade rivit allt kakel å det var stora hål i väggen. Men med en händig karl i huset så ordnade det sig.

Ikväll har jag börjat plocka in lite i skåpen. Jag är såå glad att vi har ett skafferi med lådor igen.
Imorgon kommer Johan och sätter kakel. Det ska bli jättespännande att se när det kommer upp.

God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
så härligt att du fixar köket hemma! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela