söndag 30 augusti 2015

Då va helgen slut...

Den här helgen gick fort den åxå. Undrar om vi nånsin kan få en långsam helg, finns de ens? 
Sen brukar ju tiden gå fort när man har roligt, å det har vi haft jag å barnen :)

Igår va jag, Agnes, Lucas, Madde, Maja o Moa på parken zoo hela dagen, 10-17. 
Vi började inne hos djurenpch avslutade med karuseller. Agnes åkte nog alla som hon kunde åka tror jag. Hon hade säkert kunnat åkt ännu mer om det inte va för att de stängde. 
Lucas åkte karusell för första gången och även han tyckte att det va jätteroligt. Han skrek å va jättearg när jag tig av honom från karusellerna. Så söt! 

Idagva set premiär för Agnes på street feet. Tyvärr så fick vi föräldrar vänta utanför danssalen så vi såg ingenting. De lekte massa lekar å sjöng sånger för att bli lite varma i kläderna. Hon tyckte det va jätteroligt. 
Efter dansen åkte vi hen och slängde i oss lunch å gjorde oss redo för kalas på Leos lekland. Det va Ludwig som hade sitt kalas där. 

Å hemma har jag..... Nej, hemma har jag knappt vart i helgen. Däremot så har Bertil fixat hemma, så nu har vi schysst belysning i uterummet. Det blev grymt bra. 


Inga kommentarer: