lördag 15 augusti 2015

Härliga lördag

Idag har det vart en väldigt händelserik dag. Lucas å jag va ute på fm medan Bertil å Agnes slängde skräp å köpte virke. Lucas lekte och jag passade åå att rensa ännu mer ogräs i stora rabatten. Det tar ju aldrig slut nån gång!!! 

Mitt på dagen va Agnes å jag på torget med Elvira å Vera. Det va gratis karuseller å hoppborg så de va väldigt nöjda :)

Innan Agnes å jag åkte hemåt igen tog vi en sväng till Cederlövs loppis i Boglösa  . 
Min förhoppning va att hitta ett gammalt fönster som jag vill använda som tavla  o uterummet. Men tyvärr hade jag ingen tur idag. 

När Lucas hade vaknat på em tog vi en promenad till pizzerian där vi åt glass och tittade på alla motorcyklar. Det va nämligen Mälaren runt idag. 

Bertil va hemma och byggde en trappa till uterummet. Nu ikväll blev den färdig å det blev jättebra. Så nu har vi två riktiga trappor utanför våra altandörrar. 

Inga kommentarer: