söndag 1 november 2015

En helg i storstan.

Igår morse åkte jag iväg med tjejerna för en dag fylld med massa skoj å trevligheter. Vi började på boulebar med en match. Ulrica och jag började bra och hade ledningen under de första matcherna...men tyvärr så höll vi inte hela vägen. Trots det så måste jag erkänna att det va jätteroligt. Kan starkt rekommendera ett besök. Efter en timmes boule så åt vi brunch. Wow vilken mat... Jag hade lätt kunnat sitta där ett par timmar till :)
Vi fortsatte sen med en shoppingrunda på stan. Åå så mycket fint jag hittade, ett par nya stövletter, 2 klänningar, en kofta och en tröja. 
Vi bodde på hotell kung Carl mitt i smeten. Ett supermysigt hotell. 
Middagen åt vi på Magic Bar. Jag har hört mycket om restaurangen av en pysselvän, så nu va det roligt att äntligen få komma dit. 
Efter middagen mellanlandade vi på hotellet innan vi avslutade kvällen på Golden Hits. 

Medan vi var på galej så hade Bertil å Peter ordnat med halloweendisco hemma för barnen. Bertil lagade mat å Peter va ut med Agnes å Signe på godisjakt :) De va riktigt modiga. 

När vi kom hem från Stockholm idag hann jag med att åka på Elsas kalas åxå. Det har vart en såå bra helg! 

Kram på er

Inga kommentarer: