söndag 15 november 2015

Söndagkväll igen!

Ja, då har ytterligare en helg passerat!! 
Vart tar tiden vägen?! 
Det har vart två väldigt bra dagar. 
Igår va jag å Elin på Friskis å körde cirkelfys special... Jag har såå ont i kroppen idag. Undrar hur det känns imorrn. Medan jag gjorde mig ordning efter träningen lämnade Bertil barnen hos mamma. Sen tog vi bussen till Västerås och åt middag på Kajplats 9. Mums så gott det va. Efter middagen strosade vi runt på stan i väntan på bion. Bertil trodde att jag skulle somna å tyvärr fick han lite rätt. Bond e ju inte riktigt min filmsmak, men den va rätt ok. 

Idag hade vi rejäl sovmorgon. Vi vaknade strax innan 10 när Bertils telefon ringde... Nice :)
Vi åkte in å hämtade Agnes på dansen å köpte med lunch till mamma innan vi åkte hemåt igen. Jag hade tänkt mig att lägga mig å kolla på film när Lucas sov, men det blev en svängom med krattan istället. Det va såå skönt ute. Löven ligger i stora högar så det får bli en sväng till Återbruket så fort släpet e hemma igen. . 

Nu väntar en kväll i tvsoffan. 

Kram på er

Inga kommentarer: