tisdag 15 november 2016

Så blev det höst igen...

Efter en vecka med vinter å massa snö så vände det å blev höst å slask igen 😔
Under vinterveckan har jag å barnen passat på att vara ute när vi har kommit hem från dagis. Det blir ju mörkt redan vid halv fem, men det va ju bara å tända utebelysning. 
Det e så roligt att se hur de leker tillsammans. 

I söndags vände temperaturen å det började bli varmare. 
En fördel med det e ju att det går att göra snögubbar då. 
När vi kom hem igår gick jag in å packade upp maten å tog på mig varmare kläder. Det tog Max 10 min. Under den tiden hade Agnes gjort två snögubbar. 

Men hon va inte nöjd där utan fortsatte med tre till. Å vips så stod det en hel snögubbsfamilj i trädgården 😊☃

De två största har jag hjälpt till med att montera men annars har gin gjort allt själv. 
Jag e glad att jag tog många bilder på de, för snart har de töat bort helt. 

Kram på er

Inga kommentarer: