måndag 28 november 2016

Som ett litet barn...


Ja igår kände jag mig som ett litet barn på julafton... Igår så va dagen som vi äntligen fick vi äntligen hem vår husvagn. 
Barnen å jag stod ute och tog emot den på gatan. 
Vi hade förberett den mesta packningen hemma, men jag höll ändå på till 01.... 

Imorse ringde klockan redan 06:00.... 
På med kläder, äta frukost å packa det sista. 8:25 rullade vi från Hummelsta, Bertil med husvagn å jag med släpkärran. 

Resan gick jättebra. När vi kom fram kom våra vänner åxå. 

Sen kom det jobbiga som tillslut blev så bra. På vår plats stod en förstuga.... Förra årets hyresgäst hade lämnat kvar den fyllt med bråte. Efter mycket tänkande å samtal med receptionen bestämde vi oss för att låta den stå kvar. 
Så istället för att skruva trall å sätta upp tält så kommer vi nu att ja en förstuga i vinter istället. Tyvärr hade vi ju inte allt för att isolera å göra helt klart, men det får vi fixa nästa gång vi kommer 😊

Jag ser såå mycket fram emot denna säsong nu å e så glad för vår nya fina husvagn. 



Inga kommentarer: