fredag 30 december 2016

"Hemma i Säfsen"

Ja, så säger Agnes, " hemma i Säfsen"
Vi blir så glada när hon säger så. Trots att hon absolut inte tycker om bilresan så har hon lärt sig att det går rätt så bra ändå. 

Tyvärr så e det ingen snö alls och termometern visar ett par tre plusgrader. 
Men idag har vi vart i backen och åkt skidor. De har tre liftar öppna och 4 backar. Det e bara konstsnö, men det går bra ändå. 


Jag började i barnbacken med Lucas. 
Jag e så nöjd över att han skrek " Jihooo" och "Jippie" ett par gånger. 
Imorrn så prövar vi igen 👍🏻

Då ska jag se till att prova mina nya skidor ordentligt åxå. 

Hoppas att ni alla går ett gott nytt år!! 

Kram på er

1 kommentar:

ulrica sa...

Vad mysigt att vara "hemma" :)
Gott Nytt 2017 önskar jag dig och dina nära och kära.
Kram Ulrica