måndag 12 november 2007

DT träff hos Mian

Igårkväll hade Marianne bjudit in sitt Design Team. Hon visade upp flera nya produkter som vi även fick använda till kort och layouter. Det är alltid roligt att få prova sånt som man bara har sett förut. Jag hann få ihop 3 stycken julkort. Ni kommer att kunna se de i Mians DT galleri senare under novembermånad.
http://miansscrapodesign.se/galleri/thumbnails.php?album=11

Ikväll ska jag försöka fylla på kortlagret med några grattiskort. Sista tiden har det mest blivit julkort och farsdags kort. Men man får ju inte glömma de som fyller år. Så fort jag är klar med några kort kommer ni att få se de här i bloggen.
Här är "grattiskorten" som jag gjorde. Det gick visst inge bra. Jag har kommit in i julkortssnurren ordentligt nu. Jag får ta tag i det andra i helgen

Ha en bra dag

Kram på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jäklar vad du är duktig på att göra kort.. de blir ju kanonfina!!!

KRAM

Anonym sa...

Fina kort som vanligt av dig... Det gröna kortet hade ett väldigt snyggt grönt papper i bakgrunden med text på. Var har du fått tag på det? *vill ha*

~:Johanna:~ sa...

Anette: Detta pappret köpte jag på tradera för ca 1,5 år sen. Jag vet tyvärr inte vartifrån det kommer. Skule gladeligen köpa mera. Jag ska lägga ut en fråga på scrappiz å se om jag får napp. Återkommer så fort jag vet mer.

Anonym sa...

oj, det va ju ett tag sen, men förhoppningsvis får du napp på scrappiz =) ja, det vore superschysst om du berättade hur det gick...

Anonym sa...

hoppas det är ok att jag länkar till dej på min sida... ;o)