söndag 4 november 2007

Helgens skapelser

I fredagskväll var Bertil på pokerkväll, så då passade jag på att göra lite kort och även 2 sparbössor av fredagens shopping.


Det här är tvår kort som jag har gjort till två av mina scrapvänner.
Tack-kortet ska Ulrica få för att hon var så snäll och tipsade om en auktion på e-bay. Tack vare det så vann jag en auktion med ett helt nytt qk-diesel för bara 800 kronor.
Lycka till-kortet är till Mian för att hon har fått en ny fin lokal till sin underbara butik.


Det bruna pappret med snöflingorna ^ gjorde jag själv.





Julkalppsbeställningar.

Jag älskar mitt nya alfabet, märks det ;) ?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla du för det underbara kortet :).. jag är ju bara glad att du vann ditt efterlängtade alfabet *S*.

Tack för ikväll, vi får verkligen se till att träffas igen och pyssla.. !

Kram och lycka till med nya bloggen.

Anonym sa...

Så många härliga alster du har producerat och vad roligt att du skaffat en blogg!! :)

Tack för den fina bilden och att jag fick se Gibson med det på!! Om du har möjlighet får du gärna maila den bilden till mig också.

KRAM