tisdag 27 november 2007

Thailand....

Hej alla dar hemma. Har kommer nagra rader fran ett superharligt Thailand.
Vi har runt 35 grader varmt i luften och 30 i vattnet. Maten ar underbar!!

Att handla i Thailand ar inte som att handla hemma. Priset ar superbra, men synd bara att det ar lite dumma storlekar.

Har var vi i mandags.
http://www.sannegarden.net/c4422/Bilder/RaileyBeach.jpg

Har har vi vart idag. det var underbart!!
http://www.travelpix.nu/Thailand/bilder/Poda.jpg


Ha det sa bra dar hemma.

Kram Johanna

4 kommentarer:

Ann-Louice sa...

Nu blir man ju avundsjuk när man hör dig berätta om värmen.

Hoppas att du har det bra!

Det var jättekul att träffa dig på Sollentuna mässan.

Har lagt till din blogg som länk på min blogg. :)

Anonym sa...

Saknar dig, hjärtat!!!
Nu får du allt snart komma hem :o))

Ha en fortsatt jättehärlig semester.

KRAAM

Anonym sa...

Åh vad härligt ni har det...kul med rapport! :) Njut för mig med!!

kram

joggemia sa...

Oj, vilka foton! Det ser ju ut som själva paradiset!

Jag kollar in mina DT-kollegor, är ju lite nyfikna på vilka ni är =). Ska kolla lite närmare snart. Alltid kul att hitta inspiration. Undrar också om det är ok att lägga in dig i min bloggrunda?

Kram Mia