tisdag 30 december 2008

En jättefin julklapp

Jag har ju glömt bort att visa den bästa julklappen som jag fick. Detta fick jag av min sambo. Han hade gått in till Mians och köpt detta åt mig. Jag trodde väl aldrig att han skulle sätta sin fot i en pysselbutik.
Av min bror fick jag pengar som går åt när jag ska betala allt som jag köpte hos Kortmakaren på deras mellandagsrea. Jag vet inte än om jag kommer att få det som jag beställde, men jag hoppas verkligen på det. Fler alfabet!! Egentligen kan jag ju inte använda de här alfabetena i Bosse, men med en billig sax från Ikea så har jag klippt i tu plattorna på längden och vips så fick de plats!

Jag väntar även in fina stämplar från Brunkullan. Bilder kommer så fort jag få de.

Jag vill passa på att önska er alla ett riktigt gott nytt år

Kram Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett par stämplar ligger här så fint och väntar på morgondagen då de får flytta hem till sin nya ägare :o). De är såååå fina ska du veta!

Ses i morgon bitti.
KRAM