tisdag 23 december 2008

År 2009 går i resans tecken.

År 2009 kommer att bli ett år fyllt med många härliga resor med familj och vänner.

Först ut i januari kommer en hel vecka med skidor och snö i Vemdalen tillsammans med min familj. Jag hoppas att vi får lika fina väder som vi fick när vi var där sist.

I februari ska jag till Sälen med min svägerska och hennes kompisar. Tyvärr blir det ingen skidåkning då, men desto mer party.

Första helgen i juni är det återigen dags att åka ner till Mottala och trampa tjejvättern.

I slutet av juni ska Ulrica och jag åka på en fotoresa till Norge. Det ska verkligen bli helt underbart. Jag har länge drömt om att få åka till Norge och njuta av deras underbara landskap.

Under sommarsemestern vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag hoppas att det blir en resa ner till Ystad igen och många härliga dagar tillsammans med vänner och familj.

Men sen.....i november bär det av till värmen igen. Då åker Bertil och jag till Thailand tillsammans med Karin och Fredrik.

Inga kommentarer: