söndag 28 december 2008

Pysselträff i Hamra

Igår var jag på pysselträff utanför Enköping som Sophia hade anordnat. Det var verkligen supertrevligt och jag fick jättemycket gjort.

Några av korten hade jag påbörjat tidigare...... ...men jag hann även med 7 helt nya kort.
Tack Suss för den fina stämpeln som jag fick låna och tack till Bertil för det fina alfabetet som jag fick i julklapp, en riktig salighetssak.

Som ni ser så har jag använt spets på många av mina kort vilket innebär att det börjar minska i min spetsförvaring.. Om du har spets hemma som du inte använder så är de välkomna hem till mig.

5 kommentarer:

Camillha sa...

Hej!
Vilka fina kort du gjorde!!
Tack för att du förgyllde dagen!

Linda sa...

Jösses vad mycket du hann med! Vem e kortspruta nu då? Jag får nog avsäga mig den rollen *fniss*
Ha det toppen!
Och gott nytt år!!!!
KRAM KRAM

Anonym sa...

Ojsan, vad mycket pyssel du hunnit med. Själv har jag fått lägga det på hyllan ett tag; dels för att kunna ha det fint och städat runt jul och nyår och dels pga av två stundande tentorna som väntar när vi återgår till skolan nu i januari.

Har dock många idéer för vad jag vill göra och jag fick ÄNNU mer inspiration/skaparlust nu när jag tittade in hos dej.

Får nog kanske bli att man plockar fram grejerna lite tidigare ändå kanske...

Hoppas julen varit bra och att det nya året inleds lika bra.

Kram på dej

Ps. Hålle rfortfarande på att "ragga" lite fler karlskogingar till den 24/1 men än är det torrt. Min anmälan kommer snart, vare sig de andra följer med eller inte...

Anonym sa...

hej igen!

såg just ditt inlägg med frågan om vilket afabet jag använt på några tändsticksaskar. det är QK chemistry, ett av de nya som ligger på en och samma platta...

Anonym sa...

Mycket fina saker som vanligt! Pekboken är ju heeeeelt underbar! Kjaaam...