söndag 8 mars 2009

EFIT

00.00 Jag har just fått ett sms av Ulrica som påminner om att det är EFIT igen. Det är tur att jag har henne för annars skulle jag aldrig komma ihåg.

På dagens första bilde ser ni Bertil å Karin som poserar i sina nyinköpta t-shirtar.


09.00 Klockan ringer och det är dags att göra sig klar för frukost. Bilden är väldigt suddig, men det var precis så här det såg ut i mina ögon när jag tog bilden.
10.00 Vi ska precis till å gå upp på rummet igen när klockan påminner mig om EFIT. Jag fotar ut genom fönstret på restaurangen där man skymtar sittplatserna inne i arenan.

11.42 Nu sitter vi i bilen och är på väg hem igen.

12.42 Utanför är allting bara grått å trist. Det skulle vara trevligt med lite solsken.

14.19 Dags att börja uppdatera bloggen lite med bilder från dagen. Nu finns även alla bilderna från förra helgens EFIT uppdaterade.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar inom på Din efit-dag.. :)

Återkommer senare.

Anonym sa...

Hej!

Ja stämpeln är från de senaste Magnolia. "Love" tror jag kollektionen heter.

Ser ut/Låter som om ni haft en toppen-stund på konserten...

Anonym sa...

Vad kul med en rese EFIT. Hoppas du får en lugn och skön kväll!

// Kram Anna

Anonym sa...

Skoj att få se din dag så här långt :)

ha de gött.
Kram gurkiss

Linda sa...

Halloj!
Jajemen, köpte rosorna just hos mian! Inkywings har ju inte fått in några nya, så vitt jag vet iaf.
Hihi, min lilla bil fick vara med på ett hörn på din Efit dag ser jag. *skrattar*
Ha det toppen!
KRAMAR

Anonym sa...

Inne och kikar på din efit.

Hoppas du haft en fin helg!

Kram

Anonym sa...

Coola Bertil och Karin :o)). Jag kan tänka mig att ni går omkring och är lite "kära" nu.. det brukar jag vara efter en sån mäktig konsert!!

Och du... du njöt väl av hotellfrukosten?? Det är ju det bästa med att bo på hotell *S*.

Härliga bilder, bästa du :o).
Stor KRAM

Anonym sa...

Kikar på dina bilder. Kan tro att ni hade en kanondag med konserten i minne och god hotellfrukost tillsammans med vänner.

Kramar

Linda sa...

Hejsan!
Du har en liten award att hämta på min blogg!
Ha en bra dag!
/Linda

Pia sa...

Hej Johanna

Eftersom det finns risk att jag glömmer korten på lördag...man kommer ju packa med sig rätt mycket ändå!, så kan jag istället maila lite bilder från Hong.

Skicka mig din mailadress, så fixar jag det.

Kram Pia

Anonym sa...

Hejsan!

Idag trillade det ner ett superfint kort i min brevlåda. ;o)

Tack så mycket!

Kramar i massor

Ps. Lovar att åka så mycket skidor i fjällen så att även du känner av träningsvärken lite ;o)

Linda sa...

Hej!
Tack nsälla du för kommentaren =) Kortet till mattias blev också min favorit =) Det va jättekul i lördags, varför kan det inte vara pysselträff varje helg?? *skrattar*
Just ja, hii, hade jag så bråttom hem att jag glömde de...*fniss* Så tankspridd man kan vara.
Jag kommer över om hämtar dem nån dag...
Ha det toppen
KRAMAR!