tisdag 17 mars 2009

Mitt resultat efter 17 timmars pyssel.

jag är riktigt nöjd att jag hann med eågra kort den här gången. Det var kanske tur att vi inte var full styrka.

Först ut kommer en detaljbild på kortet som jag hade med i tävlingen, glitter glamour och schlager. Även jag har börjat använda de små underbara pappersrosorna från Prima.
Pappret på detta kortet fyndade jag på loppisbordet av Annelie. Det rosa bandet låg med i våran lilla goodiebag som vi fick av Caroline på Pysselparadiset.
Eftersom påsekn närmar sig med stora steg så är det ju snart dags att posta årets skörd av kort.
Sen är det ju en å annan karl som ska fylla år inom den närmsta tiden åxå. De ska ju naturligtvis också få grattiskort.


Mina bilder från träffen kommer ni snart att se i Enköpings Pysselbloggen.
Ha en bra dag
Kram Johanna



5 kommentarer:

Linda sa...

Hej vännen! Tänkte bara tipsa att Brunkullan har fått in Hydragenablommorna Strawberry, de som jag hade.
Kram

Jenny sa...

Gillar verkligen kortet "Tänker på dig. Så fint allt hänger samman!

Anonym sa...

Ursnygga kort!
Nu vill jag ha fler små rosor i massor av färger och mer av den där matta punchinellan.

Ses ikväll.

KRAM

Anonym sa...

hej hej kusin
jag tänkte höra om du och dina syskon har några bar bilder på er, var och en..är lite sugen på att göra en slags släkt film/bildspel...självklart vill jag att era respektive är med på bilden och att jenny har sin lilla dotter med..hela tjocka släkten vill säga :p
hoppas allt är bra!/Malin nylund

citronlime sa...

Jättefina kort!
Inser att jag måste också köpa rosor och den stämpeln var ju perfekt till "manskort" *s* Vart är den ifrån?
Kram