söndag 22 mars 2009

Några nya kort som har skapats under veckan.

Efter förra veckans pysselträff har inspirationen varit på topp.
Två nya påskkort har det blivit åxå.
Den här punchinellan köpte jag från Pysselparadiset. Det är små hål, den är matt och dubbelt så bred som den "vanliga". Dessutom var det kanonpris.
Här kommer lite nytt som jag handlade hos Mians och Panduro för två veckor sedan. Hos Mian köpte jag det som syns till vänster, cardstock, minirosor och mönsterar som passar till påsken. Det ni ser mer till höger i bilden kommer fårn Panduro, några mönsterark från deras realåda och nya gubbstämplar.

Hoppas att ni haft en bra helg.

// Johanna

4 kommentarer:

Linda sa...

Hej! Vad duktig du har varit!!! Korsordskortet blev ju kanon! (vad kom den idén från *fniss*)
Ha det!
KRAM

Camillha sa...

Så fina kort!!!
Kan du maila mej ifall du har fler stämplar över! Jag vill betala de jag sa till om! Hör av dej!
kortmakeri@telia.com

Anonym sa...

Tjusigt! Du har ju fått assor gjort.

Jag mailsvarar dig om en dag eller så. Är TRÖTT i knopp och kropp.

KRAM

Anonym sa...

Vad härligt kreativ du varit. Du e duktig du...jag MÅSTE sätta fart nu med mina kort. Må så gott och stor kram till dig.