måndag 20 juli 2009

EFIT - Fredag 17 juli

Bättre sent än aldrig...

00.00 Bläddrar igenom en liten bok som jag köpte hos Petra när hon hade sin sommarrea i Min Lilla Bod.


07.00 Jag har just klivit upp och ser att solen skiner utanför.


08.00 Klockan ringer på jobbet och talar om att det är dags att fota


09.00 Jag har tagit med mig några lavendelblommor hemifrån.


10.00 Sitter och lyssnar på Mamma Mia musiken medans jag jobbar.


11.00 Magen kurrade så jag tog mig ett äpple.


12.00 Kikar hur mycket det är jag egentligen ska betala in.


13.00 Sitter i Kölnbacksparken med en ny fototidning och njuter av att solen äntligen kikar fram.





14.00 En sneek Peek på ett kort som ska lämnas till jobbarkompisen som nyligen fått en liten son.



15.00 Jag läser i min nya tidning om olika filter samtidigt som jag pratar med Japan Foto i telefonen.


16.00 Nu är det dags att gå hem. Jag tar med mig mina kort hem som mamma och pappa ska ta med sig i helgen.


17.00 Jag är i samlingssalen och ställer iordning inför helgens pysselträff.

18.00 Glömde fota


19.00 Väntar på att Bertil ska hämta mig.


20.00 Är ute hos Jenny och Jonas på kvällsfika.


21.00 Jenny bjöd på nygräddad tigerkaka...mums.


22.00 Kvällens sista bild. Grabbarna sitter och spelar.


Nästa EFIT är jag borta på semester, men jag kommer att fota, så ni får kika in när jag kommit hem igen.


Kram Johanna

2 kommentarer:

Annelie sa...

Vad stor hon har blivit!
Kul att få se din dag också. Hoppas ni får en mysig semester och att EPs konto är fullt när du kollar det!! ;)

Kram

Maria sa...

Hej
Vad roligt att få se din EFIT-dag. SÅ du funderar på ett filter? Jag skulle vilja ha ett sådant som Ulrica har, är det något sådant du är ute efter?

Ha det så gott, kram Maria