fredag 14 augusti 2009

v. 33

Så var semesterna slut och en vecka har gått på jobbet. Tiden går ruskigt fort!!

Jag har haft några stunder över under veckan och här kan ni se vad jag gjort.

Jag har plockat fram skisserna från Kortskissen.se och det kommer nog bli en del kort som baseras på de framöver. Man har ju en del spillbitar så det är de jag ska försöka använda i första hand. Här nedan ser ni första kortet.

Sommartjejerna på mitt jobb hade sin sista dag idag och fick varsitt kort tillsammans med en present.
Snart ska jag lägga ut lite bilder från mina utlnadstripper från sommaren. Så håll utkik...
Trevlig helg till er allihopa. Glöm inte att lämna en rad in du kilar vidare.
Kram Johanna

2 kommentarer:

Anette sa...

Jättemånga fina kort du gjort!

Här blir det mest pluggande just nu, har två omtentor innan höstterminen börjar.
Men när skolan väl är igång sen då ska jag ta fram pysslet igen. Har sååå mkt jag vill göra!

Ser frame mot bilder från dina resor...

Kram

Maria sa...

Vilka jättefina kort :)