måndag 31 augusti 2009

En jätterolig helg.

Fredag: Direkt efter jobbet åkte jag och Linda till Västerås där vi träffade Sara. Vi gick vidare till after worken på Blue Moon bar. Det var buffé, bra priser i baren och liveband på scenen. Kan det bli bättre? Att det var bra priser i baren kanske syns på bilden i mitt förra inlägg ;)
Bandet som spelade heter duo jag. De spelade i Sälen när jag var där i vintras och de är jättebra.
(Bilden är lånad från deras hemsida och tar dig dit om du klickar på den) Det blev en tidig kväll på krogen eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter.

Lördag: Ulrica och jag tog 7.10 tåget till Stockholm. Vi började i gamla stan där vi strosade runt på de gamal smala små gränderna. Vi promenerade sedan upp på söder. Vi hälsade på hos Eva och de andra tjejerna på Skapa Hobby. Eva tipsade oss om en mysig väg som vi kunde fota lite på. Tack för det tipset, det var jättefint där.
Vi avslutade våran Stockholmstripp med ett besök hos grabbarna på Hötorget. de är så roliga "Hej tjejen, gillar du kantareller?" Ni kan se en bild på våra små buketter inne på Ulricas blogg.

Åå eftermiddagen var Bertil och jag ute på en lite längre tur med motorcyklarna. Det går jättebra att köra och det är skojigt åxå. Nu övade jag lite på kurvtekninken åxå.

Söndag: Jenny och jag var i på Formexmässan. Å så mycket fint de har där. I år var det två nya företag inom scrapbooking där från Norge. Wow vilka fina grejer de visade upp i sina montrar.

Bertil köpte nya dator under lördagen. Därför kommer mina bilder dröja lite eftersom vi inte har alla program på plats ännu.

Ha en bra dag

Kram Johanna

2 kommentarer:

ulrica sa...

Tack för lördagen. Vilken energikick :). Jag förstår att resten av helgen var jättemysig, precis så där som den ska vara!

KRAMAR

Annelie sa...

Lät som du hade en fullmatad och rolig helg.

Kram