fredag 14 augusti 2009

Shoppat i juni

Under sommaren har det blivit en del shopping.

På den första bilden ser ni blommor som jag handlat hos Handarbeta. Det var Suss och Sophia som hade ett besök dit och var snälla att ta hem de åt mig. Ni vet ju att jag absolut inte behöver ha fler blommor, men de här var ju så fina. Dessutom har Fia väldigt bra priser på sina blommor.
Dessa färgglada papper kunde jag inte motstå när jag var på ett besök hos Petra på Min lilla bod i Örsundsbro.

När jag var i Norge i somras stannade vi till i Hamar och besökte en underbar butik. Jag kan verkligen rekomendera ett stopp där om man ska till Norge. Klicka på bilden nedan för att komma till deras hemsida.
Jag hittade en del papper, ännu mera blommor och några stämplar som jag fastnade för.
Kram

Inga kommentarer: