måndag 12 maj 2008

EFIT

Så var det dags igen för Ett Foto I Timmen.

07:10 (fick det bli) Dags att börja en ny arbetsvecka igen.

08:10 Jag har just börjat jobba. 9:10 Svarar på lite samtal mellan mina andra arbetsuppgifter.
10:10 Dags för månadens TeleCoaching. Allt för att bli en bättre telefonist.
11.10 Fortfarande Coaching.
12:10 Dags att jobba lite igen innan det är dags för lunchen. 13:10 På lunchen gick jag hem en sväng för att se om det hade kommit något paket från USA, men nej....inte än. På bilden ser vi Drottninggatan genom en blomstrande portal i Pastor Spaks park.

14:10 Så här vacker utsikt har jag från mitt jobb fönster. Brandstationen och Vårfrukyrkan.

15:10 Jag hänger av mig mitt headset för att ta tag i alla andra ärenden som ligger och väntar. 16:10 Så var veckans första arbetsdag förbi.

Fler bilder kommer ikväll

Hej så länge


8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej....

KUL att få se din dag :)

Kikar in lite senare igen

Ha det så fint.
kram Gurkiss

Anonym sa...

Inne och kikar på dina foton. Mycket telefoni och headset där.. nått jag avskyr båda pga av hörselskadan.

Anonym sa...

Kikar förbi via EFIT-sidan.

Anonym sa...

Vilken rolig dag. Jobb, jobb, jobb. Själv var jag i skolan hela dagen. Börjar närma oss sommarlovet nu. *äntligen* Men det känns som om våren gått väldigt fort ändå. Är snart klara med vårat PM, och vi har en sista vecka nu att kontrolläsa och rätta eventuella missar vi gjort innan det är dags för opponering. Visst låter det kul?!

Kram

Anonym sa...

Alltid lika skoj att se dina foton.. och ännu mer skoj nu när det blir mer personliga bilder :)

Ha en toppenfin dag, hjärtat!!
Stor KRAM

Anonym sa...

Hej!
tack för alla kommentarer du lämnat på min blogg.
Angående pappren så är det understa ett Basic Grey papper och det grönrutiga från deja views och det randiga från Maja design.
Ha det gott!!
/Anna

Anonym sa...

Kollar in på din EFIT-dag! Roligt att få ta del av andras vardag tycker jag! Tack för att du delar med dig!

Anonym sa...

Kul att se din dag även om den var lite kort... var soffan skön? ;-)

KRAM