söndag 25 maj 2008

Ett Foto I Timmen-söndag

Så var det återigen dags för EFIT. Jag tror att denna dag kommer bli en av de längsta EFIT för mig. Det är allafall det hittills. Denna har verkligen vart underbar, solsken, vänner, naturen och familjen.

00:10 Det hela började hemma hos Ulrica med finallåten i årets Eurovison.

01:10 Jag kommer hem och upptäcker att sambon har haft fest. (bild kommer inom kort)
05:10 Dags att bege sig ut i naturen på fotokurs med Ulrica. Kände mig inte speciellt sugen på att kliva upp när klockan ringde.
06:10 Ulrica står och berättar lite för oss om kamerans olika funktioner.
07:10 Nu känner jag mig redo att ta min frukostsmörgås. Magen vill inte ha nåt i sig när man kliver upp för tidigt.
8:10 Vi hade verkligen tur med vädret, sol och vindstilla.
9:10 Dags för en liten vilostund.
10:10 Så var man hemma igen. (Ser ni att jag tog med mig lite av skogen hem i håret?!)
11:11 Jag tog med mig en trött sambo till skolparken för att fota alla fina azaleor.
12:10 Vi hämtar upp Jenny och Jonas och åker till Hälla för en liten shoppingtur.
13:10 Första stoppet gör vi på Burger King.
14:10 Jenny och jag på Ica Maxi i Hälla. Vi ville titta på bebiskläder, men tyvärr hade de tagit bort de ur sortimentet.
16:10 När man är i Hälla kan man ju inte låta bli att gå in på IKEA.
16:10 Vi tar vägen över Irsta hem för att slippa ev köer på motorvägen.
17:10 Vi ska snart iväg till or och far och jag gör iordning två grattiskort, ett till morsdag och ett grattiskort till pappa som fyller år.
18:10 Dagens jubilarer.
19:10 Storebror vilar sig lite efter maten.
20:10 Jenny och Jonas fånar sig framför kameran.
21:10 Hemma igen! Jag lägger mig en liten stund i soffan och tittar på tv.
22:10 Jag har just lämnat pysselhörnan och lägger mig framför tv´n igen. Det är Forrest Gump.
23:10 Nu är filmen slut och vi stupar i säng.

På återseende

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skoj att se alla dina bilder!! En jättefin bild på dig och Bertil ibland blommorna :)

KRAM

Sofia Eriksson sa...

Ååh, det är så roligt att följa andras EFIT! Jag var med där förut, men jag bara glömde bort dagarna hela tiden... :)

Ylwa sa...

Ni såg ut att ha det rätt najs i solen. Själv satt jag på Hardrock Café och svullade - inte heller att förakta!! ;)
//Y