fredag 30 maj 2008

Nya kort...

Fick en beställning på 15 stycken inbjudningskort till ett par som ska gifta sig senare i sommar. Det var riktigt roligt att göra de. Idag blev de levererade och jag tror att de vart lika nöjda som jag.
En jobbarkompis till mig beställde två kort med lite roliga teman. Claes åker HD och Johanna tycker om att påta i trädgården (tack Annelis för lånet) Bilden som är på Claes kort hittade jag på nätet. Visst är den läcker?!
En beställning från en av sommartjejerna på jobbet.
Mammas avdelning skulle tacka av chefen som ska gå i pension och beställde detta kort. (Storlek:A5)
Tackkort till lagret.
Detta kort gjorde jag som tack till en kollega för massa fin spets som jag fick v henne.

4 kommentarer:

Ylwa sa...

Läckert HD-kort - skithäftigt!! //Y

Anonym sa...

En massa fina kort... Igen! HUr gjorde du de två hjärtanen som sitter ihop på framsidan av inbjudningskorten? Är det en die kanske? OCh jag gillar verkligen HD-kortet. MOttagaren blev garantera nöjd skulle jag gissa på!

Ha en bra helg. Min består (som vanligt) av jobb, jobb, jobb...

Anonym sa...

Jättesnygga kort som alltid!!

Vad bra att du kunde använda de små stämplarna också på kortet med planteringsflickan.

KRAM

Anonym sa...

du e himla duktig alltså... Jätte fina kort *nickar*