tisdag 13 maj 2008

Siffror kan ju vara positiva ibland åxå, det får vi inte glömma....





Idag har jag blitt riktigt taggad av 2 personer. Av Annelie som fått glada siffror från vågen och av Ulrika som fått glada siffror på sin stegräknare.

På mitt jobb har vi stegtävling där vi har ett stegsnitt som vi måste hålla varje dag. Om jag ser till att hålla det och kanske plussa på lite så kanske jag åxå får lika positiva siffror som Annelie och Ulrika fått.

Idag har jag äntligen fått mitt nya macroobjektiv som jag beställt från USA. Men när UPS kom och levererade det idag blev jag tvungen att betala för tull å moms. Ja ja...sånt man får ta när man beställer från USA. Jag hoppas allafall att jag sparat en liten slant på att ta hem det från USA.

Ikväll ska jag träffa Ulrica å Annelie. Då ska jag få lite hjälp med hur jag ska använda mitt nya objektiv. Jag är ju inte så kunnig inom detta än. Men ...övning ger färdiget, så snart ska jag krypa in i blommorna å börja fota macro.

Ha en bra kväll

Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att mina siffror inspirerar.

Tack för ikväll! Alltid lika kul att ses och tiden bara sprang ju iväg.

Ha så kul så ses vi på söndag!

Kram

Anonym sa...

Tack för igår.. du är en stor peppning du också :).

Jag ska köpa nya batterier till min fina stegräknare idag, så i morgon åker den minsann på *S*.

Vi får utmana varandra!
Ha nu en UNDERBAR resa, så ses vi på söndag.

KRAM

Anonym sa...

Hoppas du får en bra helg, Kram!