söndag 8 februari 2009

Partyweekend i Sälen.

I helgen har jag varit i Sälen med min svägerska och hennes kompisar.
Vi bodde i den delen av stugan som syns längst upp till vänster.
Här e vi allaihopa i det galna partygänget.
Lotta, Helene, Karin och jag.
Karin och jag första kvällen precis innan vi ska gå iväg till Högfjällshotellet.
Så blidde det fredagkväll.
Idag är vi på HC.

Vi hade familjen Jäger med oss i stugan åxå. Tack vare min underbara svägerska så fick jag hjälp med håret och sminket varje dag.
Så var helgen slut och det är dags att vända hemåt.
Hoppas att det blir en trip nästa år igen.

Det snöade väldigt mycket varje dag så jag ville inte ta med mig kameran ut. Men på lördagen när jag märkte att det kom väldigt fina flingor från himlen så då svepte jag in kameran i en fryspåse oc fotade lite. Bilden är lite suddig eftersom jag står och fotar i en djup snödriva.

Inga kommentarer: