måndag 23 juni 2008

22 Juni EFIT

01.00 Dags att gå till sängs efter en supertrevlig kväll hos Tigerfamiljen.
10.00 Uppstigning. Dizel håller mig sällskap på toa.
11.00 Så här fina blommor har jag i rabatten nedanför mitt hus

13.00 Vi överaskar Annelie med ett litet besök på hennes jobb och shoppar även litegrann
14.00 Vi hittar ytterligare en trevlig butik med diverse pyssel tillbehör
15.00 Dags att styra hemåt igen.
16.00 Ulrica och jag på väg till Upplands Väsby där vi ska hämta hennes dotter
17.00 På väg ut på middag hos svärföräldrarna. Skyndar att göra klart en liten present som snart ska lämnas.
18.00 Min svägerska och hennes dotter

19.00 Utsikten från svärföräldrarnas altan
20.00 Fullt ös när alla tre hundarna får springa lösa tillsammans
21.00 Bertil sitter och tiitar på matchen mellan Ryssland och Holland
22.00 Jag är uppe på vinden och ordnar lite så Bertil tar kort på en skruvad katt med min telefon.

23.00 Fotbollsmatchen är över. Ryssland vann med 3-2

Strax därefter är det dags att krama kudden och ladda för en ny jobbvecka

// Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Jamen titta där är ju jag! ;-)

Det var såååå kul med överraskningsbesök på jobbet. Fler såna tack!

Kul att se dina bilder. Hoppas du får ordning på det första också.

KRAM