onsdag 25 juni 2008

En utmaning från Annelie

Jag har blivit utmanad av Annelie.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? (från och med nu?)
1. Jobba klart.
2. Ta en promenad till Mians Scrap o design å ev shoppa lite
3. Ut och springa
4. Ordna middag
5. Pyssla

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag började på gymnasiet.

Ställen du bott på?
Enköping

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Göra mig skuldfri
2. Ta med mig familjen ut å resa massa
3. Köpa ett mysigt hus med både scrapstudio och replokal
4. Köpa en mysig liten stuga i fjällen
5. Stötta familjen med några slantar

Om du vill är det bara att anta utmaningen. De jag hade tänkt utmana har nämnligen redan blivit det av Ulrica eller Annelie ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul läsning. Lite intressant att de flesta faktiskt svarat samma sak på vad de skulle göra med en biljon... ;o)

Det närmar sig, sakta men säkert. Ses snart.

Kram

P.s: Det lät som flera var intresserade härifrån, men ingen har anmält sig än (tyvärr). Har sagt att det är begränsat antal platser, så...