torsdag 5 juni 2008

Det blev en sen onsdag.

Igår var jag hemma hos Annelie. Jag kunde verkligen inte motstå att fotografera hennes supersöta små linslusar Elise och Elliot.


När klockan var 00.15 kom Bertil och hämtade mig. Tidoptimist som jag tyvärr har blivit så hade jag 3 beställningskort som skulle vara klara. När klockan sedan stod på 02.30 la jag mig och sov. Tror ni att jag var pigg i morse när klockan ringde?!


Här kommer allafall nattens kort, ett dopkort, ett bröllopskort och ett examenskort till en diakon.

Hoppas att ni alla får en underbar sommarkväll. Själv ska jag ut å promenera samt förbereda mig inför årets Tjejvätternlopp som går av stapeln på lördag

Kram på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!

Hoppas du är ute i det sköna vädret och njuter lite. Njut i så fall lite åt mig med, för jag måste sitta och plugga (dvs. INTE njuta) men nu är det snart slut. På lördag går sista tentan av stapeln.

Måste även passa på att fråga vad för alfabet du använt till att skriva "thed". Har sett att du använt dem tidigare också och de är himla snygga... Är det thickers, eller kanske chipboard?

Ha nu en fortsatt trevlig dag, så hörs vi av.

Kram Anette

Anonym sa...

Hihi, raring.. det heter linslusar, inte lånslusar *fniss*.

Så kanonfina bilder du tagit på busungarna :o)..

Ha en toppenfin fredag och stort LYCKA TILL på cykeltävlingen!! Jag håller alla tummar för en bra placering. Glöm inte att dricka massor med vatten.

Kramåpuss

Ylwa sa...

Hehe....man jobbar bäst under press - sägs det :)
Superfina kort blev det iallafall.
*kram*
//Y

Jenny sa...

Hej, hej! Jättefina kort! Verkligen bra jobbat med tanke på tidspressen. Men kreativiteten kanske flödar efter en så trevlig kväll? Stort tack för grodstickerserna. Du får kolla igenom mina stämplar sen och se om det är något du vill stämpla upp. Kram!

Anonym sa...

hej hej!

jag läste din kommentar angående träffen på lördag. yes, du har mejlat mej om det, men jag kan tyvärr inte komma, jobbar hela dagen. känns som jag säger nej hela tiden nu, men nästa gång ska jag komma...

allt bra annars hoppas jag?!

Kramar