måndag 30 juni 2008

Papperskraft i Leksand

I lördags var det mässa i Leksand. Vi var 5 tjejer som åkte upp. Lagom när vi hade parkerat och klivit ur bilen öppnade sig himlen. Jag har aldrig vart med om så mycket regn när jag är ute. Vi blev som blöta katter, ne inte Linda för hon hade paraply. Vi tog en lite fikapaus mitt i all shopping för att fylla på depåerna lite.
Vi träffade massa trevliga människor och satte sprätt på pengarna. Jag som inte behöver så mycket nya papper hittade ju en fyndlåda med chatterbox papper. Då var det kört!!
Uppe på scenen satt Jessica, Ann-Louise, Lillemor mfl och pysslade.

Här kommer lite bilder på det jag shoppade. Först ut, nysläppta stämplar från Stämpelboden.
Man kan ju inte komma tomhänt från hÄnglarmontern. Pojkar och julmotiv fick det bli den här gången.
Å massa härliga papper. Oj så mycket randigt det blev ser jag nu.
Ezmount, blommor och lite nya blad. Sen var pysselpengen för denna dag slut.

Det blev en riktig heldag. På hemvägen stannade vi på Max i Borlänge där vi gjorde sällskap med Sofia och Åsa.

Roligt att det är så många som kommenterat i pifinlägget. Vem som blir den lyckliga vinnaren visar sig på onsdag.

Kram så länge

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se även dina bilder. Jag upptäckte också att det var en hel del randigt som följt med mig hem... undrar om vi kikade i samma lådor kanske ;-)

Ses på torsdag!

Kram

Anonym sa...

Kul med så mycket nytt. Ska bli spännande och se vad du gör med det...

Kram

Ylwa sa...

Vilka bra grejer du köpte - och många klappvänliga papper :) Lycka!!
Kom hem från västkusten igår kväll och har bara tagit det lugnt idag.
*kram*
//Y

Cicci sa...

Så roligt att se dina bilder. Du fck också med dig en massa fint hem ser jag. Randigt går alltid åt.
Kramiz

Sofia Eriksson sa...

Det var så trevligt att träffa dig igen!

Vad fina saker du fick med dig hem. Jag packade upp allt mitt, sen packade jag ner det igen, för det var så himla mycket... :D

Kram, Sofia

Lillemor sa...

Hej igen! Kul att få se foton från mässan. Ser att även du fick med dig en del smått o gott hem! ;O)

Anonym sa...

Vad roligt att se dina bilder ifrån mässan!! Jag är säker på att ni hade en toppendag :)

Längtar till morgondagen.. ska vi testa nya thairestaurangen? Hur som helst ska det bli kul att ses igen!!

KRAM

Anonym sa...

Hej Visst vardet kul på mässan, alltid lika fattig när man kommer hem.