onsdag 2 juli 2008

Lite nya kort efter helgen.

På det första kortet kan ni skåda en av de nya stämplarna från Stämpelboden. Visst är han fin!?

Så här ser en av mina nya stämplar ut som Ulrica har designat till mig. Stoort tack, den är superfin.

Senare i sommar ska jag följa med mamma på hundutställning, så nu har jag börjat göra lite kort som jag tänkte sälja där.

På detta kort har jag skrapat på kanetrna med saxen. Det syns inte så jättebra, men det blev en fin effekt på kortet.

Här kommer två beställningskort som jag gjorde i mitten av juni. Märkte att jag hade missat att lägga upp de.

Det var allt för denna gång. Nu ska jag ut svettas på en liten löptur

Kram på er!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort som vanligt!

Är sååå avis på din och Annelie personliga stämplar som Ulrica gjort... ;o) De är verkligen fina!

Hoppas din dags varit bra. Här i Karlskoga skiner solen som bara den och vi firar pappas födelsedag med tårta och jordgubbar ;o)

Kram

Jenny sa...

Jättefina kort! Kul att sälja på utställningen, de där korten kommer nog att gå bra.

Ylwa sa...

Fina kort vännen och vilken übersnygg stämpel Ulrica designade. Den pryder verkligen sin plats. *avis*
*kram*
//Y

Sofia Eriksson sa...

Jättefina kort!! Vilken fin handgjortstämpel du har fått! Jag ska nog också göra lite nya såna nästa gång jag lämnar in för press. Har ju bara min runda än så länge.

Vilken bra idé att sälja kort på hundutställning! Jag ska ju på kattutställning med min lilla Sonija troligen (bara jag får plats) så jag kanske kan sälja lite där också. :D

Kramar, Sofia

Ylwa sa...

Hej vännen,
Du har en award att hämta i min blog!
*kram*
//Y

Linda sa...

halloj halloj!
Nu har jag varit duktig och lagt upp lite kort på min sida!
Vad du har varit produktiv då! Vad söt den gamla herren e!
Ha en bra fortsättning!
Kramar Linda