onsdag 2 juli 2008

Vinnarna i PIFen är dragna....

Bertil har just hjälpt mig att dra två namn.

Hör ni trumvirveln............................................................................


.
.
..

.
.

Trumvirveln fortsätter........

.
.
::
.
.:

.
::
Nu är det nära

.

.

.

.

.

Å vinnarna ääääär.............


Ett stoort grattis till er båda.



Nu är det min tur att sätta ihpop ett fint litet kortkit som ni ska pussla ihop nåt fint med. Tur att ni båda är kortmakare, då blir det lite lättare för mig. Jag ska försöka hinna med att sätta ihop ett paket under veckan, men om jag inte hinner så lovar jag att ni har det i böjan av nästa vecka.


Åsa:du kan väl maila din adress till mig j_nylund@yahoo.com





Kram å grattis

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Ulrica och Åsa... Vi andra får hoppas på bättre tur nästa gång ;o)

Anonym sa...

Halloj! Alla frågor när det gäller badbrudarna har jag hänvisat direkt till Åsa på hennes mailadress: tjockatanten@hotmail.com. Se ett inlägg som jag gjorde 2008-06-09. Jag har tagit min hand från detta och Åsa sköter det själv.

Jenny sa...

Hej, hej! Du gör otroligt mycket fint och inspirerar mig mycket och får därför en award av mig. Kika in i min blogg...

Anonym sa...

Heja Bertil!! :o)).. vad jag blev superglad när jag såg mitt namn!! Jag har aldrig varit med i nån PIF så det blir en spännande erfarenhet!

Stort TACK!!
Kram Ulrica

Anonym sa...

Grattis till er båda!

Kram

Cicci sa...

Grattis Ulrica och Åsa!
Jag hoppas på mer tur nästa gång.
Ur gullig farbror från Stämpelboden.
Pappret jag använde är MY Mind's Eye.
Kramiz

Anonym sa...

Åh vad kul!
Har mailat dig nu*Kram*