måndag 14 juli 2008

Några nya kort efter helgen.

15 kommentarer:

Elin sa...

Jättesöta kort!
Ha det bra
/Elin

Anonym sa...

Har en liten utmaning till dig i min blogg!

Anonym sa...

hej hej!
fina kort, som alltid ;o)

Va är det för stämplar den där katen och ängeln som kramar hjärtat? gulliga som tusan...

kram

Anonym sa...

Jättefina!
Måste nog köpa det där Euforiapappret tror jag *suktar*

KRAM

Ylwa sa...

snyggt gumman!!
*kram*
//Y

Anonym sa...

Jättefina kort. Vad är det för text på banderollen - stämpel, datautskrift?

Anonym sa...

Hejsan!

Som tack för din mysiga blogg/all inspiration och dina trevliga besök har jag en Award till dig som du kan hämta i min blogg.

Kramar sandra

Anonym sa...

Ne nu förstår jag inte riktigt, jag har inte bett dig svara på några frågor...ville bara ge dig en Award
(en utmärkelse) för din mysiga och inspirerande blogg inget mer.

Kram sandra

Ulrika aka LillBlomman sa...

Massor av fina kort!!! Gillar särskilt hundkorten! Förstår att din syster tycker att det är lite jobbigt! Jag har drygt 8 veckor kvar och pustar för varje rörelse! I Enköpingsparker har jag faktiskt fotat en del! Fast det var ngt år sedan. Jättefint är det!! Kramen!

Jenny sa...

Ja, skoj att vinna något :) . Flytten har gått bra, vi ska bara orka packa upp allt, går sakta men säkert. Fina kort du har gjort (som vanligt), gillar speciellt det längst ner. Stämpeln är supersöt!

Anonym sa...

Åh vad mycket fina kort!
Nu har jag lagt in kortet jag gjorde av din PIF, kika in får du se hur det blev.
*Kram*

Anonym sa...

Så fina kort du har gjort.

Anonym sa...

Heej! Hoppas allt är bra! Jättefina kort, som vanligt :) Jag trivs sååå bra på nya jobbet.. Ja jag hoppas det ska försöka byta bort den helgen bara. När var sista anmälningsdagen?

Har du några semester planer?

Cicci sa...

Så många fina kort. Katt-ängeln blev nog min favorit.
Kramiz

Linda sa...

Jag får tacka så mycket! Nu har man börjat jobba igen så man får se hur mycket tid man kan lägga på korten =(...
ser fram emot vår lilla träff i augusti...nu när semestern e slut så e det man ser fram emot istället =)
Ha det toppen!
Kram