torsdag 10 juli 2008

Underbara morgonpromenader

Igår och idag gick jag upp klockan 6 för att promenera innan jobbet. Strålande sol, lagom temperatur och fågelkvitter...underbart.
I mitten av promenaden går jag längs med Enköpingsån och de fina små idéträdgårdarna med alla möjliga sorters blommor.
Någon morgon ska jag nog ta cykeln samma tur och fotografera alla daggfyllda blommorna i morgonsolen.

Om ni någon gång tar en sväng förbi Enköping i sommar tycker jag absolut att ni ska ta er en tur genom parkerna.

Kram på er och ha en underbar dag

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter urmysigt! Jag är ju ändå uppe vid den tiden som oftast. Man kanske skulle klä sig och barnen direkt då och ta en promenad.

KRAM

Anonym sa...

Även jag vill fota daggvåta blommor... helst med lite dimslöjor också :).

Snaaart ses vi!!!
KRAAAAM

Anonym sa...

Låter härligt med morgonpromenad innan jobbet. Skulle jag också vilja hinna med, men tyvärr, går upp redan klockan 5 som det är just nu, börjar kl 6, så det hinns inte med :o(

Snart kommer augusti...

Kram

Cicci sa...

Öh, låter underbart vackert, men jag ligger nog hellre kvar i sängen en stund.

Kickans_blogg sa...

Va mycket fint du gör!! Jag har utmanat dig i min blogg!! :0) Kramizar Kicki